Sa ne trezim dimineata si sa pregatim un castron mare cu cereale este un clasic, in multe parti ale lumii. Exista diferite branduri, arome, dar cu totii credem ca intr-un fel, este mai sanatos decat sa mananci ceva cu faina, de exemplu. Ceea ce se intampla este ca nu luam in considerare un factor foarte important: zaharul. Acest element nu este inofensiv, deoarece intr-o cantitate foarte mare este daunator organismului nostru. Dar aici avem un inlocuitor pe care nu vi l-ati fi imaginat niciodata!

Pizza pentru micul dejun!

Chelsey Amer, nutritionist din New York, a vorbit despre motivele de a manca pizza la micul dejun in loc de cereale, „o felie de pizza contine mai multa grasime si mai putin zahar decat cele mai multe cereale. Cu toate acestea, se clarifica faptul ca o ceasca de cereale contine 18 grame de zahar si nici o grasime sanatoasa.”

 Pizza la micul dejun? Este mai sanatoasa decat cerealele, conform nutritionistilor

Pe de alta parte, pizza are mai multe proteine, asa ca nu va provoca foame intre mese. Chiar si asa, nutritionistul ne aminteste ca pizza nu este, in orice caz, o optiune sanatoasa in cantitati mari. Poate ca servita ocazional, dar zilnic, poate face rau, chiar mai mult daca are mai multe elemente, cum ar fi branza sau un alt ingredient suplimentar.

Pizza aduce mai multa energie si satietate decat cerealele

Unele optiuni pentru micul dejun care sunt mult mai sanatoase decat cerealele sunt, de exemplu, iaurtul cu fructe, care asigura calciu si proteine. Daca avem nevoie de fibre, putem incerca ovaz si fructe. Amer adauga ca este chiar mai bine sa mananci putin din cina din ziua precedenta daca contine legume sau alt tip de ingredient sanatoase. Daca dupa toate acestea preferati in continuare cerealele, alegeti pe cele care au mai putin zahar si coloranti.

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>